finezja

ja polecę passata B3, 1.8 benz + lpg spala ok 10l gazu w mieście a na trasie ok 9 l gazu , mało awaryjny, i wielki + całe cynkowane :) części bardzo tanie :) jedyne co w nim zrobiłem narazie to tarcze hamulcowe i nic więcej, bardzo duży i wygodny samochód ja mojego kombi kupiłem za 3500zł


Wsadz 2,8 VR6 :P

Mi osobiście tez się podoba Pasek B3 w kombi w stylu german nisko i szeroko. zreszta sam jeżdze paskiem B3

Pewnie przydałoby się nowy lakier położyć , kupić fajne fele , obniżyć go , przyciemnisz szyby i takie tam pierdółki .


Coś takiego fajnie wygląda ( z tym 2 zderzakiem)
http://www.youtube.c...h?v=T86HWI6dpo0

passat jak dla mnie ma super tył, a o tym gosciu slyszalem. szkoda,


Witam wszystkich.
Imię: Michał
Wiek: 28
Auto: Passat b3 kombi 1.8i, 90km, 1991 rok


powitać kolegę

Wychodzi na to ze trafilem na najlepsze forum o marce Audi (troche lizustwa na poczatek)Walne troche o sobie aby nie bylo ze jakis bezpulciowy. Ok tak wiec lecimy rodzice nadali mi imie Mariusz urodzony w styczniu dokladnie siodmego dnia w roku arogantow 1984. narodziny odbyly się w bulach(tak i mama mowila)na slasku dokladnie moim rodzinnym miescie Rybniku obecnie wywialo mnie do stolicy polnocno-wschodniej gdzie sledz za sledziem jedzie(Bialystok).Obecnie pracuje jako zawodowy kierowca(tracer)interesuje się video rozrywka tak te glupie gry dla dzieci, w planach mam zamiar zostac maniakem bardziej meskiej rozrywki czyli tym co nazywam pierwotnym instynktem mianowicie chyba juz tak jest iz zawsze pozostane chlopcem z drozszymi zabawkami. Na moim horyzoncie rozswietla mi mglista przyszlosc zakup wlasnie samochodu marki Audi dokladnie A8 D2 tzn o tym zdecyduje przyszlosc wcale nie powiedziane ze to bedzie to.Mozna powiedziec ze w tematyce samochodow jestem noobem(leszczem)wiec jak coś nie bede kumal to wybaczcie.Coz jeszcze miom chwalic się nie bede bo nie ma czym jesli chodzi o samochody jedyny moj Janfrej(passat B3 kombi 1.8+gaz)ledwo co kreci juz kolami, ale na sama mysli ze mam go się pozbyc lza się kreci.No nic napisze moze jeszcze dlaczego Audi dokladnie A8 proste bo mi się ekstra podoba,a wiedza ktora mam madziej tu nabede dzeki uzytkownikom tego forum zweryfikuje moje "bo mi się ekstra podoba". Dobra to narazie na tyle reszta to juz chyba w poszczegolnych dzialach.

Witam wszystkich.

Właśnie zamierzam wymienić swojego starego passata B3 na trochę nowszy model. Zastanawiam się miedzy innymi nad Octavią. Myślałem o Passacie ale octavię można ten sam rocznik taniej kupić a jeśli chodzi o jakość samochodu to chyba octavia nie ustępuje Passatom od 5 w góre. Passat B3 i 4 były solidnymi samochodami ale od piątki to już nie to samo. Poza tym zależy mi na fakturze VAT a skodę często można odkupić z faktura z przyzwoitym przebiegiem z salonu polskiego.

Co do Octavi to duży wybór silników sprawia, że mam zawrót głowy (w starych passatach wybory były prostrze). Raczej skłaniam się ku benzynie z gazem albo łatwym do przerobienia na gaz.

Poradźcie co wybrać. Jak jest z awaryjnością octavi. Interesuje mnie rocznik gdzieć ok. 1999 - 2000 wersja kombi. Mocy dużej nie potrzebuję bo jeżdżę raczej spokojnie i bardziej interesuje mnie ekonomia niż osiągi.

Nie wiem czy we wszystkich oktawiach jest ale widziałem u kolegi wyświetlacz na którym jest podawane spalanie paliwa. Bardzo mi się to podoba. Czy w każdej octavi jest taka opcja?

Za wszelkie informacje będę wdzięczny.

Witam.Jestem nowym forumowiczem i chcialbym uzyskac od was kilka porad co do tego jakie glosnik kupic do tylu do passata B3 kombi.Tam wchodza glosniki 4x6 w miejsca fabryczne.Z przodu udalo mi sie zamontowac glosniczki Boschmann PR 6013 turbo.Dobrze graja ale wiadomo w drzwiach nie ma tego efektu.Tak jak patrzylem na stronkach to z glosnikow 4x6 w miare relanych jak na moj portfel upatrzylem te glosniki Boschmann G-4632 S.Chce podlaczyc glosniki pod samo radio.Doradzcie mi ;) Z góry dzięki

Chciałbym sie pochwalić że stałem sie dziś posiadaczem VW Passata B3 w wersji kombi z 1992 roku. Samochód kupiłem sobie do pracy, choć traktuję go jako uniwersalny pojazd zarówno do codziennej jazdy jak i do przewozu narzędzi i materiałów - w razie potrzeby. Silnik benzynowy o pojemności 1.8l i mocy 90KM - najpopularniejszy i idealny pod instalację gazową (wtrysk jednopunktowy) którą zamierzam w niedalekiej przyszłości zamontować. Mam nadzieję że gdy polepszy się pogoda uda mi się zrobić i zamieścić jakieś zdjecia. Teraz jeżdżąc po mieście będę niknął w "tłumie" miliona innych passatów

No i po długich poszukiwaniach wreszcie auto zakupione.
Jest to passat B3 kombi 1,8 benzyna + LPG, kolor biały, r. 1988, stan nadwozia jak na ten rocznik wysmienity (to najważniejsze), resztę się z czasem dopracuje.
Cena myślę, że niezbyt wygórowana bo dałem za niego 3600,- PLN. Gaz założony 1,5 roku temu.
Fotki będą jak go posprzątam, bo auto jest strasznie zasyfione, zwłaszcza w środku

To ja się przywitam oficjalnie i powiem, że na takim Zlocie z chęcią się pojawię...

...zapraszam też na VWManię

Vento mam od kilku tygodni, wcześniej przez 3 lata miałem Golfa MkIII, a jeszcze wcześniej Passata B3 w kombi i VW Golfa MkII

Myśle, że dobrym tematem do obadania byłby tor Kielce -> tak profesjonalizmem mi to zalatuje i niech tak będzie

Poweim tak, nie znajdziesz merca diesla w kombi, który już nie bedzie zajechany!!! Taka prawda, te auta były kupowane "do roboty" i przebiegi mają najechane spore. Pół roku szukałem zadbanego E250 z 95-96 roku i nie znalazłem Przeszukałem w karju i wszystkie kręcone, poszukałem w Niemczech i .... również lipa Są one drogie i niemcy je sobie cenią ale 10 letni mietek ma conajmniej 300tys więc taki 17 latek ma około 500tys. Przy oględzinach kilkoma posmigałem i wrażenia takie mieszane Niby duży a w środku ciasno, dałem sobie luz z gwiazdą i nie żałuję. Wszyscy mówią że do mietka części tanie-bezedura! Tanie to są zamienniki bo ich jest pełno ale porównajcie sobie ceny w ASO to się różnica zmniejszy. Osobiście bardzo mi się podoba w124 kombi i chory na niego byłem ale wyleczyłem się trwale Co do passata B3 to części też nie są tanie tym bardziej że one na zamiennikach nie bardzo chcą jeździć. Mamy takiego w rodzinie po taxi i on jeszcze jeździ a obstawiamy przebieg na około 700tys. Pasek jest przestronniejszy niż mietek i na silniku 1.9D ze spalaniem w trasie można zejść nawet do 4,6L/100km U nas ten Pasek zarobił na wszystkie auta jakie mamy w rodzinie i teraz pracuje na ich utrzymanie a jego rolę ma przejąć właśnie moje V70 i mam nadzieję że posłuży conajmniej tyle ile ten Pasek

Kurde ale się rozpisałem, mój rekord-sorki